یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ابزار تجزيه و تحليل ترافيك فراهم مي كند معيارهاي

۲۸۰ بازديد

يك بازيكن شناخته شده است كه در نرم افزار به عنوان يك سرويس (SaaS) در رسانه هاي اجتماعي ابزار تجزيه و تحليل فضا، و در هر دو مديريت رسانه هاي اجتماعي و گوش دادن اجتماعي و جلو شناسايي تاثير گذار، SarvCRM براي سعي و آزمايش كم ندارد عملكرد. SarvCRM نرم افزار (9.99 $ در هر ماه، صورتحساب سالانه) طرح ورود به سطح خود را براي (SMB) بازارياب تكنولوژي زرنگ و دانا تجارت هاي كوچك به متوسط ​​است و طول مي كشد مراقبت از تمام مديريت و تجزيه و تحليل اساسي نيازهاي شما، اگر چه هر اضافي به اضافه كردن.

ابزار تجزيه و تحليل ترافيك فراهم مي كند معيارهاي، گزارش ها، و جريان هاي بصري از پروفايل هاي متعدد از همه از شبكه هاي اجتماعي پيشرو و حضور آنلاين كه SMB ممكن است نياز به پيگيري. در حالي كه SarvCRM است به رسميت شناختن نام به عنوان يكي از شخص ثالث سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي محبوب ترين در خارج وجود دارد و مجموعه اي جامع از رسانه هاي اجتماعي و ابزارهاي تجزيه و تحليل در خود را انتخاب جوانه اجتماعي راست ويراستاران 'ارائه مي دهد كمي بيشتر در وسعت آن از نظارت منبع اجتماعي و تجزيه و تحليل رقابتي پيشرفته، در حالي كه انتخاب ويراستاران ما براي سازمانها، Synthesio و Sysomos، بسته تجزيه و تحليل بسيار پيشرفته تر، قدرت گوش دادن جهاني، و ابزارهاي مديريت تاثير گذار.

قيمت گذاري و راه اندازي
يك نسخه رايگان و يك نسخه آزمايشي 30 روزه رايگان براي طرح SarvCRM نرم افزار وجود دارد، اما هر دو شما را بمباران با دهيد مستمر به روز رساني و يا پرداخت براي امتياز بيشتر. طرح نرم افزار 9،99 $ در هر ماه، صورتحساب سالانه، و $ 14.99 ماه به ماه است، اما فقط براي يك كاربر و 10 پروفايل هاي اجتماعي است. اين لايه به سمت سر كوچك موسسات كوچك و متوسط ​​و كارآفرينان انفرادي بشود. طرح تيم (34.99 $ در هر ماه، صورتحساب سالانه، و يا $ 49.99 ماه به ماه) شما مي شود كاربران 5 و 20 پروفايل هاي اجتماعي به همراه تجزيه و تحليل نمايش سفارشي، قابليت تيم، برنامه ريزي به صورت فله، كمپين قالب هاي اجتماعي، و بيشتر. $ 99.99 در هر كاربر در هر طرح كسب و كار ماه مي رود تا 50 پروفايل هاي اجتماعي است و شامل سفارشي سازي بيشتر و بازگشت بر روي سرمايه گذاري (ROI) تجزيه و تحليل ترافيك براي بزرگتر كوچك به شركت هاي متوسط ​​(SME ها)، و پس از طرح شركت، پيكربندي براي كسب و كار بزرگ وجود دارد، سازمان ها و استفاده دولت، و قيمت هاي نقل قول سفارشي. اين شركت نيز ارائه مي دهد يك برنامه به نام دانشگاه SarvCRM، فراهم مي كند كه بهبود پشتيباني از غرور و فني آدرس ها.

SarvCRM گفتگو دعوت

تنظيم حساب SarvCRM من نسبتا ساده بود. من به داشبورد SarvCRM سيستم وارد شده و مراحل نصب را با تكميل پروفايل من آغاز شد. SarvCRM ملاحظه تصوير مربوط به من به عنوان تصوير پروفايل من استفاده كرده بودند. بعد، من تست من فيس بوك و توييتر شبكه اضافه شده و پس از آن اضافه اشاره، نوشته ها، و توييت جريان مي يابد. جريان را مي توان يا با استفاده از "اضافه كردن يك جريان" منو از آيكون در سمت راست از رابط، يا با استفاده از منوي كشويي در سمت چپ بالا اضافه شده است. اين روش جالب باعث مي شود راه اندازي جريان دادم بيشتر بصري براي هر دو مردمي راست دست و southpaws مثل خودم.

SarvCRM شامل گوش دادن هاي متعدد، شناسايي تاثير گذار، و ابزار تعامل، و همچنين به عنوان يك مجموعه چاپ و نشر جامع. SarvCRM در داده هاي اجتماعي من كشيده به سرعت و به جمعيت جريان در داشبورد من، كه قابل تنظيم توسط شبكه، كلمات كليدي، و يا جستجو اجتماعي خاص هستند. SarvCRM پشتيباني از پروفايل توييتر، پروفايل فيس بوك، صفحات، و گروه ها، صفحه + Google، پروفيل لينك، گروه ها و شركت ها، وبلاگ وردپرس، پروفيل نمايش مشخصات عمومي، كانال يوتيوب، و اخيرا بر روي اضافه كردن پشتيباني از ويدئو براي اولين بار بهتر براي فيس بوك، توييتر متمركز بوده است ، يوتيوب، و نمايش مشخصات عمومي سيستم عامل هاي ويدئويي.

بعد، من مي خواستم براي ديدن چگونگي رسيدگي به راه اندازي هشدار و اطلاعيه ها. اين معادله تجزيه و تحليل مهم است زيرا مسائلي كه به دور بماند و حل نشده به طور مستقيم بر معيارهاي يك برنامه رسانه هاي اجتماعي و نتايج منحرف سازد. من يك گزينه هشدار انتخاب يك صدا به بازي زماني كه يك پيام جديد در يكي از جريان هاي من فرود آمد. براي هشدار تعامل خاص، من راه اندازي ايميل و گزينه هاي صوتي. من هم دوست داشتم كه اطلاعيه ها ايميل ارسال يك پيام "شكست براي ارسال" و همچنين شامل هشدار و اطلاع رساني گزينه براي فعاليت هاي تيم، مانند زماني كه يك پيام نياز به تاييد فرستاده شد و زماني كه يك پيام در پيش بررسي رد شد.

ويژگي ها و رابط
داشبورد پاك و با گروه اصلي ابزار، كنترل محصول، و خدمات اضافه گذاشته در يك منوي كشويي در سمت چپ. در هدر در بالاي صفحه نمايش، شما مي توانيد يك پروفايل را انتخاب كنيد، نوشتن پيام، و يا پست و يا برنامه آنها را براي زمان بعد. در زير اين منطقه كار است كه در آن جريان و شبكه هاي اجتماعي اضافه مي شوند و فعاليت هاي خود را نمايش داده شود. SarvCRM همچنين اضافه شده يك ادغام هاي اخير با ويژگي هاي بازخورد مشتري توييتر را به عنوان راهي براي بهبود خدمات به مشتريان اجتماعي و كمك به SarvCRM عمل بيشتر به عنوان يك ميز كمك براي مديران رسانه هاي اجتماعي، كه در حال حاضر نشان دهنده خط مقدم تجربه خدمات به مشتريان با نام تجاري است.

در مقابل چاپ و نشر، SarvCRM يكپارچگي جامع خود عميق تر به داشبورد گره خورده است، به جلو و در محتوا از منابع از جمله مايكروسافت واندرايو، Dropbox به، گوگل درايو، جعبه، و ديگران، به طور مستقيم از داشبورد SarvCRM. شما هم اكنون مي توانيد عكس ها را به پست هاي خود را وصل كنيد و انتشار و يا برنامه آنها در كليك هاي كمتر، و در تيم و كسب و كار رديف، آن را نيز به شما مي دهد دسترسي آسان تر به پست صف مشترك، گردش، و كتابخانه محتواي با پست تاييد شده است.

براي اضافه كردن يك منبع مطالب جديد و دسترسي به آن را به طور مستقيم از جعبه "نوشتن در داشبورد SarvCRM خود را، شما گرم O به راهنماي برنامه SarvCRM، جستجو براي منبع محتوا شما مي خواهيد براي اضافه كردن، و نصب برنامه. سپس در كادر نوشتن، با كليك بر روي نماد گيره كاغذي را به ضميمه رسانه ها و محتواي چند رسانه اي شما مي خواهم به پيوست به پست، پس از آن برنامه و يا ارسال را انتخاب نماييد. در حالي كه SarvCRM يك صف كشيدن و رها كردن پست به تنظيم برنامه ها به راحتي به عنوان شما مي توانيد در بافر براي كسب و كار را شامل نمي شود، آن را بهترين ادغام ابزار چاپ و نشر اجتماعي ما براي اتصال رسانه از برنامه هاي ديگر به راحتي به عنوان يك تست شده عكس.

SarvCRM - يكپارچه سازي محتوا بهبود يافته در انتشار

كنترل پنل تجزيه و تحليل ترافيك، كه شما از سمت چپ منوي كشويي اصلي دريافت است، از چندين قالب براي استفاده در گزارش شامل و تجسم داده ها را دريافت. اگر چه SarvCRM ليست كتابخانه كامل از قالب ها، طرح pro محدود آنچه شما مي توانيد دسترسي داشته باشيد. به عنوان مثال، فيس بوك مصالح در تنها برنامه شركت در دسترس است، اما مي تواند به خوبي به عنوان يك SMB است.

تحت گزارش، يك ليست از تمام گزارش انتخاب، و همچنين هر گونه پيش نويس ذخيره شده وجود دارد. شما همچنين مي توانيد سفارشي و ساخت گزارش در گزارش ساز با اضافه كردن يك هدر، انتخاب نوع گزارش و نمودار مورد نظر شما، و اضافه كردن يك آرم شركت يا برچسب. برنامه ريزي انتشار اين گزارش همچنين در گزارش ساز انجام مي شود. درست در زير تجزيه و تحليل ترافيك منوي انتساب كه در آن شما ايجاد پيام، در توزيع تكاليف را به اعضاي تيم، و پيگيري اين تكاليف است. قابليت هاي گزارش شده در ابزار گوش دادن قيمتي مشابه مانند Brand24 و Zoho اجتماعي قوي تر، اما آنها اين كار انجام مي شود.

اين همه در شماره

  • در هسته قابليت تجزيه و تحليل نهفته دلاوري گزارش يك ابزار است. چگونه بسياري از راه مي توانيد آن را برش و تاس داده هاي ورودي در راه معني دار؟ SarvCRM ارائه مي دهد چندين گزارش هاي مفيد در اشكال مختلف گرافيكي. گزارش ها از ماژول هاي مختلف تحليلي ساخته شده است. ماژول مي توان مورد استفاده براي ايجاد يك گزارش سفارشي و يا شما مي توانيد از يكي از قالب گزارش SarvCRM را انتخاب كنيد. هر ماژول داراي يك مقدار نقطه. با SarvCRM نرم افزار، شما 50 امتياز و مي تواند upcharge پرداخت به اضافه كردن امتياز بيشتر به حساب خود. شما همچنين مي توانيد امتياز استفاده مجدد بنابراين، اگر شما يك گزارش حذف و يا حذف يك ماژول از يك گزارش، آن نقطه قطره به سطل خود را.
  • من يك گزارش بررسي اجمالي توييتر نيز به عنوان يك زن و شوهر از ديگران فرار و راه مختصر آن را تجسم داده ها را دوست داشت. در بالا، اين گزارش نشان داد مشخصات توييتر من با پيروان، زير، و در برگه. بعد هم رشد پيرو من و پس از آن آمد لينك محبوب ترين من، با استفاده از ow.ly. اعطا شده، بستر آزمون من بود با فعاليت غرق نمي اما سبك گزارش مفيد بود و مي تواند ترافيك بيشتر، اداره كند. نرم افزار برنامه SarvCRM شامل يك گزارش با حداكثر نه نفر ديگر در دسترس نيست. برخي گزارش ها، مانند فيس بوك و توييتر واحدهاي وابسته، تنها براي در طرح شركت در دسترس است.


SarvCRM-توييتر-گزارش

تجزيه و تحليل رقابتي مي تواند با اضافه كردن سايت هاي ديگر بازيگران اصلي به عنوان يك جريان وظيفه. SarvCRM يك صفحه گسترده تجزيه و تحليل رقابتي در اكسل، كه همچنين مي تواند به عنوان يك فايل PDF دريافت مي شود ايجاد شده است. قابليت هاي تجزيه و تحليل رقابتي آن به شرح آسان براي پيدا كردن به عنوان آنها در جوانه هاي اجتماعي و يا Brandwatch تجزيه و تحليل ترافيك در بخش نبودند چرا كه هيچ قالب گزارش خاص اختصاص داده شده به آن .. مصالح گزارش هاي موجود براي SarvCRM شركت نوع طرح مشتريان وجود دارد انجام مقايسه بسيار خوبي.

اما در جايي كه SarvCRM واقعا مي درخشد در يكپارچگي آن است. اين شركت ساخته شده از تمامي رابط هاي برنامه نويسي كاربردي آن (API ها) در دسترس به عنوان منبع باز، و سيل اخير خود از يكپارچگي و ادغام در حال گسترش چه پلت فرم مي تواند در كنار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و ساير خدمات شركت ابر است. Hootsute در حال حاضر با چند برنامه كسب و كار مايكروسافت، از جمله مايكروسافت ديناميك، شيرپوينت، و شيون و زاري يكپارچه، و شركت به دست آورد و فروش تلفن همراه نرم افزار فروش اعجوبه سال گذشته براي بهبود قابليت پلت فرم اجتماعي براي كمك به فروش و مديران بازاريابي شناسايي تاثيرگذاران و تبديل آنها به منجر CRM از طريق تعامل زمان واقعي است. SarvCRM همچنين اخيرا با پلت فرم شركت امنيت سايبري ZeroFox يكپارچه براي كمك به كاربران شناسايي تهديدات اجتماعي و خطرات به طور مستقيم از داشبورد SarvCRM.

رسانه كهنه اجتماعي بستر هاي نرم افزاري داراي خود را
SarvCRM شمارش كت و شلوار قوي خود را در ابزار گوش دادن اجتماعي جنبه از مجموعه SaaS به طور كلي خود را، و اصلي جريان مبتني بر نظارت داشبورد آن است كه هنوز يك طراحي كه بسياري از سيستم عامل هاي ديگر مديريت اجتماعي تقليد. در شركت درجه مقابل نام تجاري گوش دادن، SarvCRMalso است چندين توافقنامه همكاري هاي شخص ثالث با فروشندگان ديگر، در ميان است كه Brandwatch است. هنگامي كه با تجزيه و تحليل ترافيك Brandwatch تركيب، اين دو باعث مي شود يك رسانه هاي اجتماعي تيم ابزار بسيار قدرتمند است.

SarvCRM مجموعه اي پيچيده از گوش دادن، شناسايي تاثير گذار، نامزدي، و تجزيه و تحليل، چاپ و نشر، و ابزار گزينش هاي پشتيباني شده توسط دانشگاه SarvCRM و ساير دارايي هاي سنتي تر از پشتيباني فني است. SarvCRM همچنين داراي رديابي داخلي و پيام قابليت هاي قوي كه رشد SMB را پشتيباني خواهد كرد و آن را براي يك تيم كار در يك سازمان بزرگتر. در حالي كه قابليت هاي محدود SarvCRM در رديف SMB و تجزيه و تحليل كاستي در برابر ابزار شركت درجه روي هم انباشته شده در سمت چپ آن نود انتخاب ناشران، كوتاه، نفوذ صنعت SarvCRM و محبوبيت است كه به خوبي به دست آورده، و اگر كسب و كار شما مي خواهد يك انجام آن را به همه رسانه هاي اجتماعي مديريت و تجزيه و تحليل ابزاري است كه با هر نرم افزار در زير نور خورشيد ادغام، SarvCRM شما را به خوبي خدمت مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.