جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

دل تحويل جهاني (GDM)

۸ بازديد

در يك مدل تحويل جهاني (GDM) از نرم افزار برون سپاري خدمات مهندسي محصول، كه در آن هدف از ارائه دهندگان خدمات است براي كمك به مشتريان براي رسيدن به سريع تر زمان به بازار، بازده نوآوري بالاتر و افزايش ارزش از R & D سرمايه گذاري، آن را در زمان ضرورت به همكاري مي شود با اتحاد خيمه در حالي كه با استفاده از يك استخر استعداد جهاني براي تقويت تجربه مشتري.
CRM Value Chain
با تمركز زيادي بر نوآوري و ساخت و ساز فقط در زمان (JIT) محصولات، بيشتر و بيشتر شركت در حال اعمال نفوذ مكانيزم هاي يكپارچه سازي در سطح جهاني عملكردي و فن آوري تخصص با دامنه دانش عميق و تعالي عمليات جهاني.

با اين وجود، تلاش و هزينه براي بازيابي پروژه شكست خورده است به تناسب بيشتر از هزينه براي حفظ پروژه در مسير. با تركيبي از يك پايگاه داده ارائه دهنده خدمات مورد تاييد و اتحاد استراتژيك با فروشندگان 3rd حزب، استراتژي كليد مي شود را به سرعت شناسايي فروشندگان مناسب در سراسر جهان و ايجاد يك اتحاد و همكاري مجموعه موفق.

در زير بيان من در يك طرح دقيق براي برنامه هاي توانمند شريك كه همچنان به رهبري يك كمپين اتحاد معني دار و به جمع آوري مشتري موفق و قوي منجر شده است:

مرحله 1: ارزيابي نيازهاي داخلي و انجام آزمايش هاي تشخيصي

هدف:

شناسايي نيازهاي كسب و كار مشتريان و انجام آزمايش هاي تشخيصي براي شناسايي فرصت انتخاب شريك زندگي. شركت ها اغلب شركاي كوچكتر بر اساس يكي كردن شركت به نيازهاي خاص است. در مواردي كه خدمات كسب و كار بسيار تخصصي مورد نياز است، اين نوع از استفاده از يكي كردن ممكن است غير قابل اجتناب، اما نتايج در هزينه هاي غير ضروري و تقليد از مواد.
crm
فعاليت:

  1. 1) شناسايي يك تركيب شريك است كه مطابق با كسب و كار نياز دارد و consolidats هزينه.
  2.  2) فاكتور در سربار داخلي مديريت مورد نياز براي مديريت قراردادهاي متعدد، اطلاعات تماس، سيستم هاي فناوري، و غيره


مرحله 2: شناسايي نيازهاي

هدف:
تعيين چگونگي رفع نيازهاي يادگيري

فعاليت:
فرآيند با جهات زير آغاز مي شود:

  • 1) توسعه پرسشنامه و مصاحبه رهبران كسب و كار به درك نياز
  • 2) مديران شريك مصاحبه و پرسنل كليدي براي درك هزينه خود
  • 3) انجام تجزيه و تحليل شكاف براي تعيين مناطق نياز بين حمايت شركاي فعلي يادگيري و نيازهاي يادگيري در آينده
  • 4) شناسايي هر گونه مورد نياز صدور گواهينامه هاي منحصر به فرد و يا نياز به براي محتواي سفارشي


مرحله 3: شناسايي همكاران

هدف:
سازماندهي و كوتاه شدن ليست شريك بر اساس صرفه جويي هدف قرار داده و صرف كلي

فعاليت:
همكاران مي تواند توسط دانش صنعت و / يا تخصص گروه بندي مي شوند. هنگامي كه فهرست توسعه داده شده است، علت سعي و كوشش مي تواند براي تعيين نقش بالقوه هر يك از شركا انجام شده است. محلي سازي و تقويت قابليت فرصت ممكن و ليست احتمالي از شركاي قابل توجهي محدود، به خصوص به عنوان پس انداز و صرف كلي هدف قرار برآورد و اندازه گيري.

گام 4: انجام يك درخواست براي اطلاعات (RFI)

هدف:
ايجاد يك ليست كوتاه از شركاي با استفاده از يك سيستم نمره دهي وزن

فعاليت:
ماتريس به ثمر رساند يك رويكرد سازگار براي تجزيه و تحليل شريك شده توسط اوزان بر اساس اهميت به اهداف يادگيري به منظور تعيين تعدادي از شركاي رتبه بالا فراهم مي كند. معيارهاي وزن قابل تنظيم اجازه مي دهد براي تغيير رهبران اهميت مناطق مختلف ارزيابي RFI است. همكاران سپس در برابر يكديگر مقايسه شده است. در اينجا برخي از دسته ها نمونه و سوالات تعريف شده در ماتريس:

مشخصات شريك:

  • - تعداد سال ارائه خدمات زمينه كسب و كار
  • - فهرست مشتريان گذشته و تجربه خود را


تضمين كيفيت:

  • - پيگيري روش براي تعيين رضايت مشتري
  • - بهبود بر اساس بازخورد مشتري


نيروي انساني و منابع:
- تعداد كاركنان با تجربه در صنعت
- تعداد كاركنان با طراحي يادگيري و تجربه پياده سازي

معماري تكنولوژي و زيرساخت:
- فهرست برنامه هاي توسعه و تعداد منابع كارمند با دانش در كاربردهاي خاص

محصولات شريك و ارائه خدمات:
- تجربه و مشتري نمونه در مناطق آموزش چند
- هر يك از اين فعاليت ها مي تواند صرفه جويي در هزينه و بازده عملياتي توليد كه كل سازمان بهره مند خواهند شد

خدمات شريك و قيمت گذاري محصول:
ساختارهاي قيمت گذاري خاص با استفاده از سناريوهاي قيمت گذاري يكسان در سراسر شركاي براي مقايسه مستقيم از خدمات هزينه مي شود. پس از اين مراحل تكميل شده است، اين تيم مي تواند شروع به توسعه مورد كسب و كار براي صرفه جويي در كمك خواهد كرد كه رانندگي ابتكار عمل به طور كلي در درون سازمان به طور كلي.

مرحله 5: رفتار شريك در محل جلسه

هدف:
تحكيم ليست شريك

فعاليت:
دعوت از شركاي انتخاب به بحث در مورد:
يك قابليت هاي شريك، قيمت گذاري، و عملكرد
ب. قابليت اجرا بر روي مورد كسب و كار براي هر دو نيازهاي سازمان و توجيه كلي پس انداز
ج. كيفيت و منحصر به فرد از خدمات ارائه شده

مرحله 6: انتخاب كنيد همكاران ترجيح

هدف:
نتايج RFI و در محل تظاهرات ساخت يك تصوير روشني از قابليت هاي شريك و فعال كردن انتخاب راه به شركاي ترجيح

فعاليت:
هدف نهايي اين است كه انتخاب شريك مناسب كسب و كار را قادر مي سازد براي رسيدن به اهداف آن است. هنگامي كه ليست كوتاه از شركاي تاسيس شده است، آنها بايد با مهارت و تخصص خود را گروه بندي مي شوند. در حال حاضر، سناريوهاي قيمت گذاري بهتر براي استفاده از حجم و يا تخفيف بايد دست يافت. اين حالات بايد براي قيمت گذاري رقابتي ترين امكان اجازه مي دهد. مذاكرات قيمت گذاري نيز يك تعريف گسترده اي از يك توافقنامه سطح خدمات (SLA) شامل خواهد شد. براي شركاي انتخاب، تعريف توافقات بين شريك و در اندازه گيري عملكرد، مديريت مشكل و طول خدمت حياتي است. نداشتن SLA به وضوح تعريف شده مي تواند به اختلافات طولاني، به خطر انداختن كارايي و اثربخشي منجر شود. SLA مجموعه استاندارد براي خدمات ارائه شده و يك راهنماي براي اختلافات و عملكرد متناقض. مذاكره SLA قوي تجربه و دورانديشي طول مي كشد.

مرحله 7: پردازنده همكاران

هدف:
فعال كردن شركاي به مولد با بيشترين سرعت ممكن

فعاليت:
تركيب همكاران به استراتژي در شبانه روزي سازمان و پياده سازي. يك روش هاي Onboarding كامل به عنوان بخشي از ارائه استعداد كه مي تواند اهرمي بايد شامل:
يك مرور كلي و فرهنگ شركت
ب. ساختار سازمان
ج. جلسات تيم برنامه ريزي و تماس
د. جدول زماني پروژه ها و قالب
E. مورد نياز صورتحساب و انتظارات پرداخت
F. همكاران از وارد شدن به فرهنگ شركت انتقال موثر منحني يادگيري به حداقل مي رساند و مي تواند بازدهي سرمايه به سرعت به ارمغان بياورد.

گام 8: پيگيري عملكرد و نتايج ارزيابي

هدف:
ارزيابي پيشرفت و نتايج

فعاليت:
تمركز نظارت شريك و مديريت كمك خواهد كرد مديريت ارتباط شريك و بهبود بهره وري از طريق كاهش افزونگي در فرايند انتخاب. انتخاب شريك در حال انجام بايد به صورت دوره رخ مي دهد به منظور تسهيل سطح بالايي از كيفيت و پايبندي به SLA، در حالي كه حفظ شريك ليست را براي پايش تغييرات در قابليت هاي. حفظ منافع تلاش انتخاب شريك زندگي نياز به تلاش مستمر در رانندگي رفتارهاي مناسب است.

مواد تشكيل دهنده بالا مخلوط در يك استراتژي فروش كانال بايد جلب نتيجه، منافعي را براي تجربه مشتري برتر و خط لوله سرب سالم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.